AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Khamis, 23 Jun 2011

tertanye - tanye...


lame xupdate blog..
mud nak update ilang la..
selama aku xupdate ni, mcm-macm benda jadi..
benda nak jadi  tak boley buat apa la..
"ape p0n xboley la..."
dah naik sem baru...sem tiga sudah..mcm xpercaya..
tapi naik sem ni..hajat baik la..
nak wat yang terbaik lagi..hee~ mule-mule je..konon la..hik
tapi yang ta best tuh laa..naik sem je dapat cite ta best..
tersangatlah sentaaAP!!
b0san la weyh..jangan cerita lagi oke..
benda dah lepas..jangan lagi bukak..pleezz oke korang..
silent pleezz...hope korang fhm..
st0p oke korang..korang un tataw cite sangat...
so diam saje sudah...
tenkz pada sape yang mengambil berat...
aku hargai sangat..tenkz oke..tapi stakat tuh je yang mampu aku jwb..
its pers0nal...
haish..hidup..hidup..mesti begini ke...
kalau lah boleh hidup ni senang je tanpe susah..an best..
bahagia je..senang hati..tapi ta mungkinlah..
korang mesti ta faham kan..
ta ape..bia aku je yang faham...
tapi hati aku ni je suke buat sp0il la...tertanye-tanye jea..
hmmmm...





kadang-kadang tak semua benda kite nak..
akan dapat..
menyerah xmneyerah je..
dugaan semua ni..







Tiada ulasan: