AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Selasa, 7 Jun 2011

cuCi maTa...



ta ade st0ry bes p0n..hehhe
setakat nak share cerita je..boley an??
ta boley??babap laju-laju nnti..
okey..malam minggu ari tuh..aku jumpa hantu...
tapi aku bohong je tuh..weee~
em ari tuh aku hangout nan family..cewwah hangout gituh...
alaa saje je cuci mate jalan-jalan..
aku pergi river cruise..bukan 1st time laa..
ke-3 kalinye untok aku menjejak disitu..


aku suke pergi situ..tataw laa nape..
tempat tu nak kate best boley laa..menarik jugak..
tapi aku lagi suke pergi time malam..siang tak best..panas!!
alaa dah dasar kulit gelap konon ta nak kena panas la yerr..heee~
pemandangan waktu malam..
v
v
v



cantek sangat!!!like3x....
kat sini sememang nye ade bot..
1 kepala 10 ringgit bagi dewasa..5 ringgit unt0k kanak-kanak..
berbaloi la korang naik..dye bawak jalan-jalan..
tapi time aku pergi ni aku ta naik bot..malas lak..
yela dah 3 kali pergi an..hehhe
so aku jalan menggunakan kaki aku ni....
tepi-tepi tuh memng tempat unt0k pejalan kaki..
lagi syok laa jalan kaki..ade taman, air pancut irama..
aish mcm-macam..nak taw meh ar tuw0n melaka..
(promot ni..)


bot di river cruise..
sorry gambar memang ta cantek..
tangan ta de ong maa..hehhe



model sambilan saye..
AYAH aku ni...


saje je posing at situ..nak tunjuk kat kowang..
antare dinding bangunan yang dorang lukis..
mcm-mcm lukisan ade..



wink~ wink~
sempat amek pic okey..hehhe



gambar ta banyak take sebab kamera tertinggal..
pakai fon un gambar bukan nye nampak an..
almaklumlahh f0n murah...hehhe




aku suke pic ni..
pandai kan dye p0Sing??


background nye di tempat yg same...
MELAKA RIVER CRUISE..
cume tuh waktu siang...
ni BloG si cantek atas tuh..



oke..cukup sampai sini..hehhe

sekian~
taataaaaaaaaaaa







Tiada ulasan: