AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Khamis, 2 Jun 2011

HANGAATTT!!


hangat??..
apa yg hangat..hehe..
ta ade mende hangat p0n..saje je wat title mcm t0h..
nk kongsi dengan kowang something la..
korang kenal CHELSEA 0LIVIA tak?
ta kan ta kenal kot..yang comel-comel tuh..hehhe
aku tahu mesti ad yg ta kenal..yg kenal bagus laa..
tak p0n kan name tak tahu teng0k muke mesti tahu..
0ke jom tengok sape CHELSEA OLIVIA..

-CHELSEA OLIVIA-

kowang kenal tak?
maseh tak cam lagi....?hehhe

-MELODY-

haaaa..dah kenal kan..alaa yg berlakon dalam cerita cinta melody..
dekat astr0 channel 104..
aku suka la tengok dia..c0mel sangat-sangat..
sempat jugak pinjam gambar kat pak cik g00gle..

CHELSEA OLIVIA
v
v
1
*
*
2
*
*
3
*
*
4
**************

muke die time rambut panjang dgn pendek lain an..
macam mana p0n..comel la die ni..aish!!
aku suke rambut dye yang pic 1st tuh..santek..
panjang mcm rambut aku (nak jugak..haha)..layer cantik..
tapi dye lagi comel time ramb0t dye pendek.
sebenarnya aku tertarik dengan gigi dye..(pelik-pelik je an aku ni)
bile dye senyum nmpak gigi dye yg comel tuh..

I LIKEEE!!!!












1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cOmel nye... aka tu