AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Sabtu, 11 Jun 2011

sehari bersama~




sehari aku bersama nan kw..mcm org gila aku rase...
hahhaaa..lame laa ta lepak same..
tibe je mule ayat mcm toh an...sehari aku lepak nan mmbe aku..
dudk melaka je same negeri..tapi nak jumpa bkn main sush..
masing-masing dah study...so dye lak jauh tercmpak at pining sane...
tuh yg sush nak jumpe..
sekali dye kol nak dtg lepak same..secare mngejot je bdk ni..
dah la rindu dye...camm bese jom nengok pic..

my twinz..ieqa...


KAMI


ieqa


eyqa

lepak di pantai sahaja..bes sgt...
sebab tenang ta rmai orang..cntik pulak tuh..
pantai ni ta jauh un dari rumah aku...
malas nak kelua jauh..so simple jela an lepak at pantai..
mcm-mcm boley buat...


creatif pulak..hahha!

oke stop sini...tttaaataaaa~







tenkz babe sudi lepak nan aku..
lame an ta mcm ni..
hepy sgt dapat jumpe kw...
sayang kw kawan!!




*p/s : aku taw kw mesti bukak blog aku..
hey...aku taw kw kuwat...
sume msalah ade jln pnyelesaian..
aku un alami mende same..tapi sorry aku diam an dri kw..
ta sume mende kite akan dpt...
be strong oke!!












Tiada ulasan: