AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Sabtu, 11 Jun 2011

fya pelangi bikin kecoh !




ini dia c0ntest "fya pelangi bikin kecoh"
contest ni mengenai :
'citerkan apa yang korang nak sangat-sangat..'
aku tengok contest ni mcm bes je an...aku juin la...
tapi sebenarnye da lmbat juin..ta pe tarikh tut0p lambat lg..
kal0 korang nak juin jugak klik BANNER at atas tuh oke...
so aku mule kan cerita apa yg aku nak sangat-sangat...

*
*
*
*
APA YANG AKU NAK SANGAT-SANGAT??

kalau ikot hati ni..macam-macam benda aku nak..
tapi tuh sume nafsu kan..ta boleh ikotkan sangat..

 kan bagus kalau sume benda senang...

haa..alangkah bagus nye kal0 semua benda kat dunia ni senang..
ta payah laa aku nak amek lesen kena amek exam komputer..
pening aku nak hafal-hafal..hahhha
lepas tuh nak kerja p0n senang dapat..ta payah interview..
kw nak kerja apa je kw datang je masok...hahha!!
kal0 bace ape-ape p0n senang je masuk kepala yang ng0ks ni..
ta payah la susah-susah nak menghadap sepoloh kali buku tu...
biler time exam konpem lulus...!!
memang besh la kal0 macam ni...hahha!!
Duit..haaa pasal duit lak..
bukan aku je yang nak duit banyak..korang p0n nak kan.
bayangkanlah petik je jari..duit keluar...
kal0 boleh baju aku biar tiap-tiap hari baru..DEMAN selera an!!
asal nak keluar je..ta yah risau susah an diri fikir pasal duit..
petik jari je duit dah keluar..mane tak nye..
boley la nak pergi kemane sahaja..PARIS un lepas w00!!

Bes nyerrrr!!

kalau boleh lagi..aku nak berjaya dalam hidup...
macam tadi aku cakap belajar apa-apa..senang ingat..
baca sekali dah masuk kepala..macam komputer an..
so time exam memang senang la nak jawab..
tak toleh kiri kanan..pandai la kate kan...fokus la kon0n..
result kua..memang dah konpem la lulus...
ta de la ma ayah aku bising-bising...senang hati dorang..
anak lulus exam..pandai lak tuh...
kirenye semua benda senang dapat..tuh laa yang aku salu pk..
bes w00 kalo dapat macam ni...

yeahhh!!

kalo boleh lagi..aku nak putarkan mase..
aku nak jadi zaman aku kecik-kecik...
jadi baby balik p0n boleh..hehhe
sebabnye..hati baby ni suci..bersih..
ta payah nak fikir ape-ape masalah...relax je...
diam je..baby an..bukan ley wat ap..
kan bes kalo dapat mcm ni..

cute nyer..

boley ke??emmmm...
kan bes kal0 dapat buat semua benda yg aku mengar0t td..
tapi kal0 bet0l la boleh jadi mcm tuh..
alamt nye terbalik la dunia ni..itu sume khayalan je..
sume nyer perlu kan USAHA laaa...
usaha ta de mcm mane nak berjaya..
mcm mane nak senang dpt kerja..
mcm mana nak dapat banyak duit..segala mcm-mcm laa..
yg penting usaha mesti maw ada..
ingat ALLAH sentiasa membantu hambanya..


saya tAg contest CIK FYA at blog ini :


korang juin oke!!


p/s: CIK FYA...saye suke contest anda..


















Tiada ulasan: