AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Ahad, 26 Jun 2011

AbAnG tAk AbAnG saPE kacO..PECAH!!!



apa lu tang0k-teng0k..?!!
lu abg L0ng ka, AyaHanda ka..ini bl0g wa punya!!
walaweyh...ayat ganas arh..hahha!!
KL GANGSTER mari maa...SENGAAT!!
lakonan saje atas itu..bukn saje-saje yer..hehhe
tuh la lepas teng0k KL gangster..terik0t lak an...
walaupun terlmbat teng0k..dpt tengok jugak...
gare-gare my twinz ajak kelua kan..
aku layan kan laa...besh sangat!!
TENKZ to my fwenz..belanja time hangout friday ari tuh..
nanti kw balik pining kw dah jauh balik nan aku...
huhuuuu...sedih2x....bile lagi la dapat keluar same an..
next time aku belanja kw lak yer...hik
sebenarnye dia ajak tengok cite NUR KASIH..
dah abes la temp0h tayang dye..download saje la oke!
nnti aku bg kw taw syg...
aku pulak nak tengok 321 cinta..tapi tiket belah petang laa..
aku lak belah petang nak balik..saya kan anak dara..kena balik awal la..
so tengok la KL GANGSTER..
tersangat la best...aksi ganas...sampai p0pc0rn un bersepah..heheh
tenkz jugak to my DEAR..
membenar an saya keluar pada hari ituh..
wlup0n pada mulanye mcm ta bagi..
"hormatlah hari jumaat.."
sorry..ituh saje hari yang kami ada...


kL GANGSTER


eYqA _ EiQa


model N0KIA..hiks


m0del SONY ERICSSON..haaa~




nyummyyy~


frenz f0rever~


mish kam00!!


rindu arr dye lepas ni..nex week dye dah balik pining..
raye baru jumpa..dlm setah0n 3 kali je dpt jumpa...
ta ape lah..demi belajar..nanti dah berjaya baru senang..
pastikan kite graduate oke!!
insya'allah..aminnn~




p/s :
be srtr0ng oke!!
aku tahu kw boleh..
aku p0n pernah down mcm tuh..
semua pr0bs ade pnyelesaiannya..
fikir panjang sbelum buat kputusan...
kal0 aku boley kuat kw mesti boleh jugak..
biaselah manusia ta semuanya p'fect..
dalam hati ni seribu rase ade...
kena kuat oke!!



chumeLL...

mR.Dye bile lagi??






Tiada ulasan: