AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Isnin, 30 Mei 2011

kenapa??


kenapa yer??
kenapa mesti aku yang kena..
ape salah aku yer..?? nape buat aku mcm ni..
kalo dah kenal..phm aku kenapa buat mcm tuh..
ke sebenanye aku yang *****..em...
aku taw aku ta sehebat mane p0n..aku sedar t0h sume..
saket la pendam-pendam ni..aduszzz... 


"sory, aku taw kw marah bile kw tanye ape yg aku terasa kat kw tapi aku ta ckp..
aku taw kw marah..sememang nye aku tak kan ckp..
aku memang ta nak kw tahu..aku ta nak kw rase ape yang aku rase..
nnti kw saket...aku ta nak kw saket..
dat's why la aku mendiam je bile kw nanye..
aku t'pakse la...sorry...~"


walau mcm mane p0n aku tetap sayang kw..
Bagi aku mase yer nak terima sume tuh..
buat la apa yg terbaik oke...
sorry taw aku memang mcm ni..kw taw an aku mcm mane..
bahase aku ni kasar ke??sorry tw..bukan niat aku nak ckp mcm ni..
benda ni aku luah kan je..bukan nak kasar nan kw...


apa yang terbaik utk kw terbaiklah utk aku....


perasaan aku..











3 ulasan:

~c nuna sayang~ berkata...

nape nih cyg???

~c nuna sayang~ berkata...

nape nih cyg?

AKUE EYQA berkata...

ta de ap kaq..mcm bese laa..s0bs2..akq un taw pasal ap an ..hehe..rindu la kat akq..td on fb xley chat laa..fb probs.