AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Ahad, 29 Mei 2011

ada aku kesah??


waiy00..ups!hey anda sumer..
em ari ni baru buat entry baru..mud entry hilang semenjak-menjak ni..
meh bace perbualan ni..

minah: oit..buat ape ha?!

s0m: oi..terkejot aku laa..

minah: termenong lah tuu an..

s0m: kan aku tengah menyelam ni..ta nampak ke..?

minah: berguraw pulak kw ni..

s0m: yeke bergurau..entah aku p0n ta pasan aku bergurau ni..

minah: kw kenapa..mcm mudy je..?

s0m: ta ade la..mane ade..ok jer..

minah: ari toh mama kw ckp kw sekarng tengah amek lesen ye??

s0m: a'ah..nape?

minah: baru nak amek??aku dah sebijik kereta dapat da..

s0m: berunt0ng la kw yer..(erghhh..A.A.K????)

minah: nengok orang laa beb..

s0m: baiiiiikkkk...heheh..(gelak tak iklas)

minah: kw taw aku pakai kete apa ?

s0m: ta pernah nmpak kw bawak mcm mana aku nak taw..(ups.!t'perli laa..)

minah: aku kalo bawak kdg-kdg je..kw bukan taw p0n..kdg-kdg kw kat kolej kan..

s0m: owh yeke..suke la kw yer ade gete sendiri dah..

minah: ala bapak aku yg beli nak buat mcm mne..

s0m: banyak duit bapAk kw yer....(arghhh..A.A.K??) boleh la bawak aku jalan kan..

tibe-tibe...ade yang mencelah..

Adek die: nak bawak ape..lesen p0n dia tak de..nak start kete  p0n tak berani..minah mak soh balik agkat kain baju ...

minah: aku balik duluu laa..nnti mak aku membebel lak..

s0m: haa..okey..nanti bawak aku jln taw..(tahan gelak)

si minah blah je ter0s dak s0m gelak terbahak-bahak...hahahahahaahh!
cakap punya la lebA-leB0rrr...mcm Pr0 sangat...laz-laz kantoiii gak..
tuh laa nak men0njok sangat kan...

hey ta baik taw menunjuk-nunjuk..tuhan marah okey..
kal0 dah ada diam-diam aje...kal0 tak de pulak..
tok sah berlagak mcm ade...RiAk namenye tuh..


nasib baik dak som ta buat si mina jadi macm ni..
ngeeheeee~


*cerita diatas ituh hak terpelihara aku ...sebb aku lah s0m tuh..!*










Tiada ulasan: