AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Ahad, 25 September 2011

Taman Seri Kenangan, Cheras.....



comel ta?



heeee~ comel kan...itu at0k majid...
panggilnye pak majid...dye 0rang nogori...
tibe-tibe sedondon lak..hahhaa!!
at0k ni kate saye cantik...ahh..suke sangat!!
hahha! perasan kan...pas tuh at0k ni nak kahwin dengan saye..
heeee~ lawak nye......mamp0s aku kena debik nan mr. dye ni kng...


Tibe-tibe  masuk entry mcm tuh yer...
oke..tanggal 20/9 aku pergi rumah orang-orang tua...
Taman Seri Kenangan, Cheras...bersama budak sem saye...
tapi pergi dua kelas jela..lagi dua kelas pergi tempat lain..
dah memang kami diputuskan dua kelas sbb nye ramai sangat....
aku p0n suke pergi dua kelas ni...ta banyak hal...



mak kiah...

ini makcik kiah..dye suka amek gambar...
dye pandai menyanyi....pandai mengait..melawa lagi la pandai..
dye sorang je yang v0uge kat situ taw...
berbalik pada pak majid gambar 1st tadi...
aku nanye pak majid....
aku: pak majid siapa yang cantik tu...
pak majid: itu dak kiah....dyo pandai menyanyi....
aku: ooo...pak majid ta berkenan dengan mak kiah?
pak majid: eh..ta mahu la den...
aku: kenapa ta mahu.?
pak majid : dah tu0.....

hahhaa...nengok maseh berperasaan lagi taw x....
haish mcm-macm....

ini pak ALi....

sangat garang muka nye...
pak Ali ni sangat kamcing nan aku...
mane aku pergi...dye ade je...
mood : pak ali menggaru-garu tangannya...
aku : kenapa tangan pakcik tuh...
pak ali : gatal-gatal..kena gigit nyamuk..
aku : oo..kat bilik banyak nyamuk ke?
pak ali : ta ade nyamuk kat bilik...
oo yela pak cik...terdiam aku..td kate kena ggt nyamuk..
aku : dahi tuh kenapa berjahit?
pak ali : jatuh katil...tergolek..hantu tolak...
aku : oo.. ade hantu yer kat sini...
pak ali : banyak...

mcm- mcm.....nak gelak tuh memang la..layan je...


ni time dorang senamrobik.....











Bersantai bersama mereka.....




Baju oren ni memang begini..ade sakit sikit...

riang nye hati pakcik yer...

saat di conteng muka...hehhe

Inilah hasil nyer...haha!
gasak arr korang.....


kasih ibu..bawa ke syurga.....

Lect yang sp0rting...

mahu jugak...ngeee~


Alhamdulillah..program kami berjalan dengan lancar..
tanpa ada sekat-sekat dek masalah....hehe

"MUTIARA KASIH"

DPIK 3 & WARGA SERI KENANGAN...


DPIK 3c.....congratez untuk korang...dan 3d jugak..
tersangatlah best....dapat tengok air mata korang yang hati batu...
heheheheheheh......hahahah! sorie...
ade rezki, umur panjang...kita buat program lagi yer...
mem0ry ni memang indah...
tapi dalam indah itu jadikan iktibar dalam hidup kita...




"nak....bawak mak balik yer....
mak ta nak duduk sini...
nanti bawak mak balik yer..."

By : luahan seorang mak cik...
=((((




p/s : kasih ibu bawa ke syurga.....
kasih bapa sepanjang hayat....









Tiada ulasan: