AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Ahad, 11 September 2011

salah aku ke??



tumpang lalu......heeheee
hari ni rumah aku ade buat mkn-mkn...
bukan 0pen house...mkn-mkn je...
ta mampu lah nak buat besar-besar..hehhe..
same aje an...janji dapat makan...
ta de pic la pulak...dah terlampau bz an...ta sempat la.
orang lak bukan main ta berhenti datang.....
bajet ta ramai p0n...sekali hamekkk!!segedebuk datang...
hehhe..maw ta terkejar-kejar sume....rAsaEn!!
biar la kaki tangan ta cukup jangan la makanan ta ckup...
so far so good..alhamdulilllah..semuanya berjalan lancar...
so nak di jadikan cerita ari ni....
haish!!sangat lah mencabar kesabaran aku...

arghhhhhhhh!!


almaklumlah...orang jarang marah-marah an....hahahhaa!
i ni memang la suke budak...suke layan karenah dorang...
pencinta budak la konon....aacEhh!!
tapi sape boley tahan ann..penat-penat k0 layan karenah-karenah nye..
ta makan saman langsung..eish gerammmm!!
ade sorang mmbe mama aku punye anak...
dye ade 3 orang anak..umo anak dye memang hebat la...
sulung 4 tahun, second 2 tahun, yg 3rd 6 bulan...fmily plan..hahha!!
yang aku nak cite ni um0 4 dengan 2 tahun....
due-due boy..KEVIN AND ANDY...
aku ta tahu lah memang habit dorang ke at rumah..
sebab apa taw budak suci dua ekor tuh..
mase mummy dye tengah makan....
 dye pergi main segala plak yang ade at uma aku...
mule-mule dye main bukak tut0p lampu at ruag tamu..then lampu bilik...
melarat kat dap0r lak.....smpai la ke plak lampu tandas....heishhh!!
naseb la anak orang an....law adek aku..DEBIK-DEBIK dah...


mcm ni la aku rase...nak cekik2x!!!
gile k0 anak orang..haha!!






aku senyum dan terus senyum....
haipp!! tamo yer syg...jangan main nanti melet0p akq tataw...
hahahhahahahaha!!
budak tuh bukan nye HERAN korang taw tak...
lagi la dia buat lagak dia.....


i dunt Care!!!!!!hmm!!


aku punye baik ckp nan dye...dye lawan aku balik.....
damn nye budak!!dush!
uwh lupe lak..dorang ni anak iban..so dorang ley phm melayu nye ckp..
tapi dorang akan balas jugak nan bahase 0mputih...
c0ntinue balik...si adek lak same je nan abg dye....
abg buat terejal...adek p0n ik0t laa an....haishhh!!
dye pergi main lak tb at uma aku...
abg dye boley lak ckp nan aku....
" u kn0w signal??i ask u..u kn0w signal??!" 
aku pelik laa an...signal??gile ape budak ni....
budak tuh marah aku siap tengking-tengking.......
hey u know signal??!!!
signal atas bumbung laaaa gile..hahahha...
dalam aty aku arr ann...tapi aku jawab...
u means remote??control tv right??
yes2x.....gud superwoman....(siap tepuk-tepuk belakang aku..)
kurang aja punye budak.....



yarhhhhh.....budak! Dush3x......


dye nampak pulak rem0te tv tuh..aku baru nak sorok...
k fine...tengok la tv tuh puas-puas oke...
dun disturb me....!!
asal kan ko bahagia la budak......
aku p0n biarkan jela dorang nengok tv tuh...
tapi silap la jangkaan aku....huwarghhhh!!
tengah aku borak-borak nan sepupu aku...at luar rumah...
yela orang makan at lua an...buffe dah sedia at depan....
budak suci dua orang tadi heboh at dalam tengok tv...
amek k0!!dorang bukak suare tv tuh kuat gile...dye besar an volume tv tu..
terkejut semua orang at depan...tibe-tibe dengar suara tv...
aku p0n bergegas masuk.....emak die ni mane..ta kesah anak dah ke...
sangat teruja la weyh!!dorang hentam berjoget..ingat dancing show ke..


oMG!!!!!

aku tutup tv tuh terus bukak plak puas aty aku....
budak tuh mlenting gile....
y u off that ha!!..i want watching.....!!!
menangis sudah budak ni...hahha!!
aku p0n jawab la...
ur mummy angry..go out n0w...
go to hell la budak..malas aku nak layan...
dye pergi at mummy dye ngadu-ngadu..mummy dye buat bodoh je...
hahahahhahahah!!puas aty aku..tade sape nak layan kw..
bukan kw je budak at situ..ade je lagi..ta de lak wat pangai mcm kw...
padan muke..wewerkkkkk!!!!


padan muke...!!


haish saba jela.....name p0n budak an...
law orang besar aku tamp0 kan je...hahhaha!!
yela dah besar mesti boleh pikir mane baik mane buruk...
tapi budak tuh sebenarnye oke..cume naked je..nakal budak an..
tapi seri0us lerr nakal dye luar biasa...heeeeeehe~
ta ape lah budak...aku tak berdendam nan kw tapi geram je..hik
lastly, aku yang suap budak tuh makan taw....
sampai dye balik berkepit nan aku..ta sangke pul0k!!


we're frenz now....hee~

budak kal0 kiter baik dengan dia..
nakal mcm mane p0n mesti dia denga cakap jugak...
budak-budak an..biase laa...its oke...its 0ver!!
kevin and andy....i remember korang sampai bile-bile....
hey ini eyqa laaa...pakar budak-budak taw....hahahah!!
pakar la sangat an sampai geram-geram..btw i ta babap dorang taw...
mcm mane aku geram p0n aku ta de lah sampai tahap nak pukul...
simpan dalam hati je..c0mmon la kiter dah besar..
dye kecik an..so....sabaaa ajee laaa.....

tut0p entry dengan gambar yang agak melucukan hati aku...

apat my younger boy..yg baju merah tuh..
yang len sume adek sepupu aku...

giler dorang ni main hujan..siap lending maut..
orang heboh kemas rumah..
suke suki suko aty dorang je...
aku yang tergelak tengok dorang..family aku p0n biar kan je..
"demam nanti masukkan dalam bilik mayat"
kate apak sedare aku...hahhaha!!

peace yaw!!


chal0 bete....hehhe..
tadaaaaaa....!!

mish some0ne!!
lalaaaaaalaaaaa~




best kan bile dapat ulang balik zaman kanak-kanak...
sebab hati kanak-kanak suci sangat...
ta de benda nak pikir sangat an...hepy je..
love kids oke...











Tiada ulasan: