AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Selasa, 22 Mac 2011

LAWAK BODOH...

eyow-eyow...
tersangatlah mucAn...bosan,bosan...
mR dye lak bz ade meeting kata nye...
so,kije arab un dah sttle aku p0n mencari sesuatu yang agak kelakar...
tergelak-gelak aku bace sorang2..budak umah aku p0n pelik tengok aku gelak2..
sampai kan dorang juin aku bace mende ni...hahah...
hahhaha dan hahahha.....
meh la bace..aku nak kongsi nan korang...
bace yep...

********************
LAWAK1st:


Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan "Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!" Ustazah tu terus pengsan.


LAWAK 2nd:

Seorang penumpang di dalam kereta api elektrik bertanya pada konduktor...
"Adakah merokok dibenarkan?"
"Tidak",konduktor tersebut memberitahu penumpang tersebut.
"Kalau begitu dari mana datangnya puntung-puntung rokok ini?"
Konduktor itu menjawab...
"Dari mereka yang tidak bertanya soalan."

 LAWAK3:

Eman : "Datuk aku kuat.... Kalau bertanding silat, tak pernah kalah."
Emon : "Datuk aku lagi kuat. Dia pernah tumbangkan seekor kerbau yang tengah mengamuk."
Eman : "Datuk kau kuat tak, Emin?"
Emin : "Aku rasa datuk aku lagi kuat daripada datuk kau berdua. Dah 20 tahun dia tinggal dalam tanah, sampai sekarang tak keluar-keluar lagi."
Eman dan Emon : "Ye laaa.... kuatnya datuk kau."

LAWAK 4:
Tiga sekawan berusia 5 tahun bercerita tentang kehebatan datuk masingSatu hari Sudin dan kawan-kawannya bermain di padang permainan. Kebiasaannya, pelajar tabika ini akan bermain daripada makan khasnya waktu lunch hour. Selepas keletihan bermain, mereka pun duduk untuk berehat di bawah pokok. Tiba-tiba, Kalsom membuka cerita tentang ibu bapanya yang selalu bergaduh.
Kalsom : Mak kite selalu gaduh dengan ayah kite. Diorang macam tak sayang kat kite lagi (Sambil menangis teresak-esak).
Sudin : Macam mane diorang berdaduh??? ( Pelat budak berusia 5 tahun)
Kalsom : Mak kite baling pinggan, pisau, cerek, garfu, peti sejuk, semua yang ada kat dapur.
Sudin : Kesiannya awak. Tapi tite pun sedhih jugak. Mak tite dengan ayah tite pun selalu bedadoh. Selalunya mak tite yang tene pukul. Mak tite selalu jerit jerit. Ayah tite pulak asik suruh diam je sebab tanak tite banun...
Kalsom : Macam mana diorang bergaduh?
Sudin : Mak tite berdaduh dengan ayah tite, sampai berdoyang tatel.. 
hehehehehehe........

LAWAK5:
Seorang lelaki menalipon hospital untuk memberitahu yang isterinya nak bersalin. Dan jururawat hospital menjawab talipon lelaki tersebut.

Lelaki: "Hello... tolong saya sebab isteri saya nak bersalin!"

Jururawat: "Sila bertenang... ini anaknya yang pertama ke?"

Lelaki: "Apa la punya bangang... ni laki dia la!"

Jururawat: "Erkkk..."

LAWAK6:
SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?
DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.
------------------------------------------------------

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?
DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit
------------------------------------------------------

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?
DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!
------------------------------------------------------

SAM: Semalam aku nampak hantu!
DOL: Uih! kau terkejut tak?
SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.
DOL: Mana kau tahu?
SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....
------------------------------------------------------

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?
DOL: Gula dah habis!
SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?
DOL:Kan aku kata, sebab gula dah habislah
------------------------------------------------------

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.
DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!
------------------------------------------------------

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...
------------------------------------------------------

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!
DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.
------------------------------------------------------
SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.
DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau,jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

LAWAK7:
Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya (boleh dikatakan mat saleh) … Dia tak sanggup bertemu muka, lalu dia pun mengutus surat … surat tu macam ni bunyinya … :-
 Hi! My motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know I clap one hand
only. Correctly, I have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back back. I don't trust you again!!!My Friend speak you
play three wood. Now I know you correct correct play three wood. so, I break off to pull my body from this love
triangle.I know this result I pick is very correct, because you love
she very high from me. so, I break off to go far from here. But I always love where also I live … .Safe live…
**************
itulah lawak2 nye sekalian...hahahhaa...
memang lawak bodoh...korang un bosan kan...heheheh
saje je xd kije neyh..bosan..
mane la mr dyer kiter ni...await lama naw meeting...
dah banyak gelak dah aku  ni...
k c again....hehhehe










Tiada ulasan: