AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Sabtu, 26 Mac 2011

5 YEARs.......

Pejam celik pejam celik.....
perasan xperasan...tup2 macam xcaye je dah 5 bulan...
even bel0m setahun lagi..tapi kire hebat jugak boley bertahan selama 5 bulan...
rase macam baru je 2 3 ari kenal...tapi dah masuk 5 bulan...
em...dah faham dah ape yang aku sedang cakap kan ni...hehhe
"KAMI SUDAH 5 BULAN"
yesssss...relationship aku nan mr dye dah masuk 5 bulan...
macam2 dugaan yang datang...
dari kecik mcm habuk yang xnmpak tuh smpai la besar mcm gajah..
mcm mane msalah sekali p0n...alhamdulillah jalan penyelesaian tuh ade..
sehingga kini kami tetap berdua..N0 345678910...hehhe
selama 5 bulan ni..macam2 ar yang jadi...
mcm mane p0n,, mR dye seorang yang matang..
boleh menghandle kan sumer nyer...
mungkin sebab Mr dye tua sikit dari aku...(i mude la..hiiihik)
mugkin ade yang nmpak mR. dye ni gile2..kelakar..
tapi dalam gile2 dye tersimpan kematangan nye tuh...
aku p0n masih dalam mngenali mR dye lagi..
banyak lagi rasee nyer yang aku tak tahu..tapi aku dah boleh paham segale2 karenah mR.Dye...
aku un nakal gak kadang2...(alaaa mR. dye un same...hiihii)
tapi kalau s0metink tuh mR. dye x suke..dye kate JANGAN...
aut0matik nyer aku un jangan la...x de la buat...
lagi 1,jgn buat Mr Dye berulang2x kali ckp..nnti baran lak...
dan mR dye juga xsuke diri dye tertunggu2..kal0 x nnti memang hilang mud dye..
ha ni paling2x kelakar...kalau dye nak...dye akan tetap nak jugak...
nak ape??aeh ade laaa....ha jgn pk bukan2 k....
contoh nya suroh nyanyi...aku ni memang pemalu sikit...hahakzz..
100x aku ckp xnak...beribu kali Mr. dye nAk jugak...
tapi aku menag gak..bukan senang aku nak menag..
sebab kan,mR Dye je yang asyik menang...
em...so pandangan aku sndiri...
kalau masing2 xde persefahaman memang susah la...
bile persefahaman tuh ade..kite kna juj0r dalam stiap perkare...
xd lah syak wasangke ntare dua2...syak wasangka tuh la terjadi p'gadohan...
em...aku punyer coretan memang salu panjang2..saje nak buat korang borink..heheheheh

P/S:>>>Mr Dye...perasan x hbungan kiter dah 5 bulan...
tenkz to u..sorry atas knakalan kiter...
kdg2 kiter buat mr dye marah...
tenkz atas segale2 nye....
ILYSM......DEAr....

FOREVER.......


2 ulasan:

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ berkata...

tahniah sayang ! :)

AKUE EYQA berkata...

hehhe...tenkz akaq.. doa kan kebahagiaan kiter bersama...