AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Ahad, 27 Februari 2011

Entah Ape Rase...

Entah ape rase ea?hehhee
ape2 aje title entry kali ni..ari ni memag memelikkan...
buat ape2 je...mesti jadi..pakai bantai je..
bekpes pagi tadi..hhahhaa..
sangat kelakar..celik je bijik mata masing-masing cakap lapa~
nak masak bahan tak de...so pk dok pk..nak pnjam moto la...
nk kelua pg kdai jap bli brang..tp masing2 malas nk klua..
so pk la lagi jalan termudah..
nasi putih banyak.xbaik membazir..tapi nak msak dengan ape?
bahan kan tak de..so senior bilik aku p0n tepon mmbe dye..
mntak bawang dengan telor..mmbe dye un takde bahan2 tuh..
pas tuh aku un koling2 mmbe aku...
dengan muka xtahu malu..aku un minta' la telur dengan bawag tersebut...
hahahahaa...akhirnya~kami dpat jugak...bawang je ade,telur takde..kire ok la tuh..
nasib bek mmbe aku tuh pemurah..siap bagi cili api nak kasik pedas...
jadi dok pk2 lagi...nak msak ap dengan bawang je ni..
kepakaran senior aku..cik NUNA...
dia pun masak la dengan bahan2 yang ade di dapur...

*******
Bahan-bahan:
sebotol kicap tapi janganlah kasik habis kicap tuh..sikit2 secukup rase...
 sedikit gula dan garam..
1/2 bawang besar..
beberapa ulas bawang putih,,
nasi putih 

*******
lepas tuh masak la..campur semua bahan2 tadi...
dan akhirnya~
jadi lah menu  nasi entah ape rase...
hehhehe...kick dengan secawan nescafe...
erk hem!nak msuk jugak la an..
nescafe tuh aku si eyqa yang buat..hehehe

 sepinggan nasi goreng ntah ape rase 
n
secawan nescafe...

itulah menu bekpes kami...
dah lapar sumbat ape pun kenyang..
mende xsedap p0n jadi sedap..janji kenyang..
tenkz to chef my house is...CIK NUNA...
kami tersangat la kenyang makn menu itu..
t msak lagi yer...hehhe
sedaaap~






Tiada ulasan: