AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Jumaat, 18 Februari 2011

CeRitA KaLi Ini....

Salamualaikum uwolz..
eyyow2...hehhee..mari-mari kita wat entry bru yer...
1stly nak wish "SALAM MAULIDURASUL"
mari kita selawat keatas junjungan besar kita..
semoga kita semua dapat syafaat dari nye...aamiinn
*****
stOryku bermula...
balik kolej pada ari sabtu lepas...spatot nye balik sunday..
di sebb kan ave xsgmnt (pengajian islam)..
kena la balik awal urusa kan scepat mungkin..
akhir nye siap jugak tggu maw present je...hehhehe...
tenkz to my pwenz..
together2 bersame siap kan...

>> Cekin, EyQa, Wanie <<
my fwenz and group present xsgment...
*****
pada ary selasa baru2 ni..
kebanyakannya nyer sume cuti...kolej aku un cuti jugak..
so dikesempatan cuti itu...my fwenz plain nk kua jln2..
ala dalam melaka je di town melaka jugak lah..hehhe
kelua un dari kolej,nak balik uma membazir time je sbb kejap je kowt...
s0,aku un membawa bua aty aku walking2 cuci mata...
ups2!...mR. dyE kiter la yg drive...haha..
kiter hanya mpu mengajak je Mr. Dye kiter..hakikatnye dye la yg drive...
jahat aku ni..membuli Mr.dyE...Haahahha
tapi seronok taw...juga bersama kwn2 ku...
tp ak byk jln2 nan mmbe Mr. Dye bersame awek nya..
sbb kwn2 ku late sikit ad problem kereta...
tapi kami jumpe jugak ditmpat yang sama....
mari SEE my pic...hehhe...
******
cekin n wanie....

 walking BabE!...hehhe

si CHENTA HATI...
nAZ n WaniE....

pheewiiittt......!hik..hik...
snAP2 pic.....

fuhh..memag memenat an perjalanan kami itu..
ape2 un kami epy sangat...hehhe...
so tenkz pada yang membaca...
story ku tak hebat mane un...juz aku ingin kongsi ap yang aku alami..
tenkz pada kawan2ku..
MR.DYE...
sudi keluar bersama SI eYqa ni..(aku la tuh)
LEV UWOLS...




Tiada ulasan: