AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Isnin, 2 Januari 2012



"inilah aku..
yang memilih kau untukku..
karna aku mencintaimu...
Dan hatiku hanya untukmu..
tak akan menyerah..
dan takkan berhenti.. Mencintaimu..

ku berjuang..dalam hidupku..
untuk selalu memilikimu...
seumur hidupku, setulus hatiku..
hanya untukmu...

seumur hidupku..setulus hatiku.."

by seventeen : untuk mencintaimu



bosan nye alahai....
sekarang nak update bukan main susah lagi..
ahkAk bukan malas..cume ta rajen je..huargh..huargh!!
update bile balik rumah je..kalau kat kolej jangan harap la..
sebab nye..line ternet slow sangat...
kalo at rumah macam ferarri...

tengah-tengah type ni...
kucing-kucing aku sedap pulak berdengkor an..
meh aku share nan korang pic miaw-miaw aku...


cip0t pun nak update blog yer...hehhe


huh!! sedap berdengkor an...



heeheeee...






habis da p0n....tattaaaa~

^-^





Tiada ulasan: