AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Sabtu, 9 April 2011

kembali....


huuy00..lamenye xbuat entry baru...
berhabok++ berdebu dah blog aku ni..mr blog un dah mengajok...
yela lame aku xmelawat mr blog...sorry k mr. blog...hik2
ape saje entry kali ni..?ape2 sahaje la yer...
aku type je ape yang aku nk citer..bebas k kali ini..=P
kepada my followers...(ceh ngat kw hebat ke cik eyqa oiii..) ngeee~
terima kasih pada dato', datin, encik, cik muda, kakaq, adek, abang2...
terima kasih sudi follow kiter punyer blog...kiter jugak sudaa follow blog anda semua..
rajin2 la berlari berkejaran disini...nnti kiter balas balik lawatan anda...
em, final exam nak dekat daa..ouh..tersangatlah berdebar2...
belajar pown xsangat..adoiiii eyqa..nak jadi ape ni..
takpe2 yang penting sememangnye kw kena study...tp biler??
biler tuuu??skarang??emmm...cakap je tp x buat p0n...hik2
xlame lagi..aku jadi burung hantu balik...berjage malam...untuk ape?haa pikir la sndiri...
biase la musim2 nak final ni...berganding bahu nan si burung hantu...ngeehee~
nanti aku st0p kejap la update blog..kalo sempat aku update la...
hokeyy mr. blog..i cuti sekejap taw...mr. blog jage la blog kite ni taw..
babap sape yang nakal2 tuh yer...
pade h0usemate aku..jangan lupe taw ahad malm isnin ni..
bawak mkanan banyak2...bia kembong perut melantak banyak2...
almaklumlah..kak una an lazz sem niii...heheheeeee
s0 kiter bagi la tande kenangan kat MIZZ nUunA...
emm ape lagi nak ng0mong niey......
mr. dye..bile nak update blog??dah berhabok2 blog tuh...
tapi kiter dah tiuup dah habok2 debu2 tuh....
(suke aty aku la nak update biler...)heheheh...marah lak mr. dye ni kang...
mr. dye >> mish u...rindu laaaa...
st0p at sini la...penat la nak bebel2 lagi..hiihiii~
tataaaa sumerrrr....

akupunyest0ry.blogspot.com




Tiada ulasan: