AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Rabu, 13 Oktober 2010

JIWA SAYA JIWA KOSONG.....

Salam sume.....lame nye x write entry baru....
teruk aku ni..bukan main malas nak wat cite dlm blog ni...
almaklumlah at kolej line slow..susah la...
law at uma line streamyx...em mcm f1....hehhehe
ape2 un harap korang sume sentiase hepy nan khidupan korang...
nak mule story ni...law nk denga2 la...law bosan abai an ea..ngeh2...
em hari2 bosan la..xd mende nak buwat,,,
law study 2 memag la wajib buat,,but law bes study..bosan...
nak mrayap dalam ni un xtaw nk pergi mane...
tempat yang same...bosan sgt...
mmbe2  ku sume epening je...bosan2 dowang..ade gak bua aty...hehe
suke nengok dowang...eala owang berteman...
cinta remaja la kate kan...bes je...
juz aku ni je.. bile la ea cinta aku nk dtg,,hahha
aku ni sush la law bab cinta2 ni..takot nye....tp naluri sape la xnk bercinta...
tape...1 hari nti tibe mase nye...bercinta la aku agknye..hahah
klaka la aku ni...heheheh..
dah ta de story..so wat la luahan jiwa kosong ni ..ngeh2...
k la out dlu...see lagi yah!tattatataaaaaaaaa~

Apa itu cinta?

waiting my love....

Tiba masanya....ku TEMUI juga nanti,,,

Tiada ulasan: