AuuucaaaAAkkk....!!

kalo suke LikE yer..

Isnin, 23 Ogos 2010

Tak SabaR nYeeeer....!





Salamualaikum.....eyow...heheee
Ai bile la p0se ni nak habes..tak saba2 nak raye ni...cuti pun lambat lagi...
tapi kepale otak ni da melayang2 at rumah....hati lak da t'tanye2 bile nak cuti ni..hihiks
Animated Pictures Myspace Comments
p0se pun tak abes lagi da pikir sejawh itu...hahaaaa!
ni name Nye xcited nak raye..kate pempuan adat la 2..mesty 0ver sikit...
kaum hawa dluar sane msty da plain macam2 kan...da standby in mind nak beli ape...
baju raye wane ape?bpe pasang nak beli?kuih raye?p'siapan untuk rumah....?
konpem mesti nga plain2 ni...tapi sambil2 plain pikEr kan BAJET jugak...ngeheee~
aku pun dok pikir2 lagi nak bli ape yang patot...
eceh!macam la duit aku yang keluar,,,hihiks!aise uw0ls...
aku ni dapat duit pon dari parent taw..study lagi ni...so ape2 hal rojer2 je kat ma ayah...
emm...tawn ni mama cakap baju raye wanE biru,,,so kene la cari wane biru,,,
beli yang dah siap je an senang...aku ni tak cukop 1 pasang..konpem 2 pasang...heheee
kalaw lebih pun ma yang beli an...ite terima dengan HATi terbuka....





tapi tahun ni kan aku nak tRy pakai tudung SYRIA la...
cantik tak ?
da test pakai tapi dalam rumah je tu pun membe punye...dorang kate ukey je aku pakai...
aku lak t'pikir2 malu la nak pakai..nengok orang pkai memang cntik..
entah ape la pandangan orang kat lua bile nengok aku pakai tudung tu an?
ah.........!aku tak kire...lawa ke tak belakang punye cerita...
hid0p kena berani mencuba,,,so,aku mesty la kna cuba...must try...!
aku nak ajak teman serapat aku mencuba jugak...heheeee
tak saba nak raye..tak saba...heheee
macam budak2 aku ni...hihiks..um0 pun tak masuk 18 lagi...
so paham2 la ea...hihieee~
ukey tatatiitiituutuu~



Tiada ulasan: